اخبار السياسه عاجل.. ياسمين عبدالعزيز في غيبوبة بعد خضوعها لعملية جراحية

عاجل.. ياسمين عبدالعزيز في غيبوبة بعد خضوعها لعملية جراحية

كشف مصدر مقرب من الفنانة ياسمين عبدالعزيز عن دخولها في غيبوبة، بعد خضوعها لعملية جراحية، أمس السبت، ما استدعى وضعها داخل غرفة العناية المركزة بأحد المستشفيات.

وقال المصدر، رفض ذكر اسمه، لـ «الوطن»، إن الفنان أحمد العوضي، زوج ياسمين عبدالعزيز، يرافقها حالياً داخل المستشفي، ومعه وائل عبدالعزيز، شقيق  زوجته، مضيفاً أن الحالة الصحية للأخيرة خطرة.

وكان الفنان أحمد العوضي قد أعلن عن خضوع زوجته ياسمين عبدالعزيز لعملية جراحية، أمس السبت، عبر حساباته بمواقع التواصل الاجتماعي، حيث دعي جمهورها بالدعاء لها لتجاوز أزمتها الصحية بسلام.

منشور مؤثر للعوضي عن ياسمين عبدالعزيز

ولم تمر دقائق علي هذا المنشور، ليعاود العوضي الكتابة عن زوجته قائلاً: يمكن ببان قدامكم دايما قوي، لكن الحقيقة أنا دلوقتي أضعف انسان علي وجه الارض عشان أنا روحي مش معايا، أنا ضعيف جدا من غيرك، أنتي لازم تبقي كويسة ولازم تقومي بالسلامة، أنا لأول مره أكتب من غير ما أكون مفكر أنا بكتب ايه وهكتب ايه، بس أنتي هتقومي إن شاء الله باذن الله عشان أنتي وعداني وعد وهتتفذيه.

وأضاف العوضي في منشوره: أنا عاوزك تبقي كويسة وتقومي عشان أقولك إني لو كنت ببينلك إني بحبك مره فالحقيقي واللي جوايا إني بحبك الف مرة، وأنا دلوقتي مش قوي زي ما أنتي بتشوفيني، أنا دلوقتي ضعيف ضعيف جدا لحد ما تقوميلي تاني عشان زي ما أنتي بتاخدي قوتك مني أنا كمان باخد قوتي منك.

وتابع: قومي عشان أنا بحبك، بحبك أكتر بكتير من كل الكلام اللي أنا كتبته، أكتر بكتير من كل اللي عدينا بيه مع بعض من أيام حلوة ومواقف صعبه مرت علينا، أكتر بكتير حتي من الموقف اللي احنا فيه دلوقتي، أنا بحبك.

مناشدة العوضي لجمهور زوجته

وناشد العوضي محبيه بالدعاء لزوجته قائلاً: ادعولها تقوم بالسلامه زي ما أنتوا دايما بتدعولها بالنجاح والتوفيق، هي دلوقتي محتاجه دعواتكم.

 

 

جميع الحقوق محفوظة لمصدر الخبر الوطن وتحت مسؤليتة ونرجوا متابعتنا بأستمرار لمعرفة أخر الأخبار علي مدار الساعة مع تحيات موقع موجز نيوز الأخباري

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

السابق اخبار السياسه تحرير 46 مخالفة تموينية في حملة بالواسطى شمال بني سويف
التالى اخبار السياسه سعر كيلو العجول قائم 2021 في الأسواق قبل عيد الأضحى المبارك