اخبار السياسه شقيقة رامي صبري: ارحمونا كريم مامتش مدمن

شقيقة رامي صبري: ارحمونا كريم مامتش مدمن

انفعلت هالة صبري، شقيقة المطرب الراحل كريم صبري، على متابعيها عبر «فيسبوك»، بسبب الرسائل العديدة التي تُرسل لها عن أسباب وفاة كريم.

وكتبت هالة: «اللي هيدخل يعزيني في كريم ويقولي مات ازاي هيزعل مني والله، لحد دلوقتي 3 داخلين يسألوني بلوك على طول وهيسمعوا كلمتين حلوين إحنا في غنا عن أي أسئلة من دي مانعرفش لحد دلوقتي إيه سبب الوفاة بيتحقق لسه كريم مامتش مدمن ارحمونا وارحموا بني آدم مات ومش هنشوفوا تاني ولا هننده عليه تاني حسبي الله ونعم الوكيل».

1259119451626457714.jpg

وكانت هالة كتبت في منشور آخر «محدش يسأل مات إزاي إحنا محدش لحد دلوقتي يعرف كلنا قاعدين مستنيين التقرير غير إن محدش يخصوا مات وربنا رحمه منكم حسبي الله ونعم الوكيل في اللي كان السبب واللي سبب في إنه يبوظ شكله قدام الناس وانت أصلا متعرفوش حاجة إذا كان إحنا أهله منعرفش هتفتوا انتوا».

انهيار شقيقة كريم صبري

سيطرت حالة من الحزن والبكاء على أسرة الفنان رامي صيري، وانهارت شقيقته من البكاء لحظة تشييع جثمان شقيقها الأصغر كريم صبري، والذي رحل عن عالمنا في حادث أليم غرقًا في ترعه المريوطية، مرددة: «سايبنا لمين يا كريم».

نجوم الفن ينعون كريم صبري

وحرص عدد من نجوم الوسط الفني، على نعي كريم صبري، شقيق المطرب رامي صبري.

وقال تامر حسني، عبر حسابه على «فيس بوك» قائلا: «البقاء لله في وفاة كريم صبري الأخ الأصغر لصديقي وأخي الفنان رامي صبري، نسألكم الدعاء والفاتحة له».

وقالت شيرين عبدالوهاب «خالص العزاء للأخ والصديق رامي صبري في وفاة شقيقه كريم صبري الله يرحمه ويصبركم، وأعتذر عن عدم الحضور لتواجدي خارج القاهرة».

وقال الفنان عمرو دياب ناعيًا رحيل شقيق رامي صبري «خالص عزائي للفنان رامي صبري في وفاة أخيه رحمة الله عليه، وألهم العائلة الصبر والسلوان».

جميع الحقوق محفوظة لمصدر الخبر الوطن وتحت مسؤليتة ونرجوا متابعتنا بأستمرار لمعرفة أخر الأخبار علي مدار الساعة مع تحيات موقع موجز نيوز الأخباري

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

السابق اخبار السياسه اتحاد الناشرين يعلن موعد انطلاق مهرجان زايد لكتاب الطفل 2024
التالى اخبار السياسه الساعة كام الآن؟.. تقديم الساعات 60 دقيقة مع تطبيق التوقيت الصيفي