اخبار السياسه محمد رشاد: مكنتش «جوز الست».. ومشيت من الفرح عشان مي حلمي شتمت خالي

محمد رشاد: مكنتش «جوز الست».. ومشيت من الفرح عشان مي حلمي شتمت خالي

رفض المطرب محمد رشاد، وصفه بأنه جوز الست خلال فترة زواجه بالإعلامية مي حلمي، حيث قال «في فترة زواجي كنت قادر على السيطرة على مي حلمي، وفي فترة الزواج كنت دكر أووي وأخليها تبان بشكل كويس»، مشددًا على أن شهرته كانت أكثر منها قبل فترة الزواج، وذلك خلال حواره في برنامج «شيخ الحارة والجريئة»، مع المخرجة إيناس الدغيدي، على شاشة «القاهرة والناس».

وكشف «رشاد»، سبب مغادرته للفرح خلال زواجهما، فال «كان فيه مشكلة مع مامتها عشان قائمة الزواج.. كانت عايزاني أكتب قائمة بمليون جنيه وكل حاجة أنا اللي جايبها واعترضت ومشيت عشان شتمت خالي»، موضحًا أنه سبب شهرة طليقته مي حلمي، على مستوى الوطن العربي بعد تركه حفل الزفاف في الأزمة الأولى، حيث ترك حفل الزفاف وغادر لمنزله بسبب تلك الكواليس.

وعن إصابة الإعلامية مي حلمي بالاكتئاب بسبب مشاكله معها وخلافاتهما، رد ساخرًا: «دي مكتئبتش بسببي، دي مشاكلها أثرت عليا، وحياتي كلها كانت مشاكل وعياط بسببها»، موضحًا أنه قام بتطليق مي حلمي ثلاث مرات، بينهما واحدة على يد مأذون، ومرتان شفويًا.

وكانت مي حلمي،  قد اعترفت بأنها أخطأت عندما قبلت بزواجها من «رشاد» بعدما غادر حفل الزفاف وتركها: «كانت غلطتي إني رجعت له تاني، تسامح زيادة عن اللزوم، اللي مش بحبه في شخصيتي وفي المجتمع الشرقي، وكل اللي حواليّ كانوا بيقولوا الناس هتقول إيه وهو سايبك في يوم الفرح».

وتابعت بأن الناس تحدثوا إليها بطريقة سيئة في فترة ما قبل الزفاف بسبب الواقعة: «الناس مارحمتنيش لمدة 5 شهور من الواقعة، وكانوا بيقولوا اللي سابك في الفرح ومشيتي، لكن أنا رجعت عشان عشرة 5 سنين وكنت مضغوطة، وكنت بحبه، ولما سابني في الفرح قلعت الفستان وروحت وراه».

جميع الحقوق محفوظة لمصدر الخبر الوطن وتحت مسؤليتة ونرجوا متابعتنا بأستمرار لمعرفة أخر الأخبار علي مدار الساعة مع تحيات موقع موجز نيوز الأخباري

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى