موجز نيوز

اخبار الفن داليا البحيري غاضبة بسبب تفتيشها ذاتياً أمام كاميرات مطار القاهرة

عبرت الفنانة داليا البحيري عن غاضبها الشديد نتيجة لما تعرضت له من تفتيش بمطار القاهرة الدولي بطريقة غير لائقة كما أوضحت من خلال حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي Facebook.

وكتبت داليا: "حزينة جدا جدا مما حدث معى فى مطار القاهرة، خضعت لكل قواعد التفتيش من خلع الحذاء والمشى على الأرض، للأسف فى منتهى القذارة، وأنا بلبس الجزمة لا مؤاخذة لقيت حد بيخبط على كتفى بلف لقيت موظفة أمن على وشها غضب ربنا، قلتلها فى حاجة؟! قالت لى تفتيش، قلتلها آه طبعا، وابتدت تحط إيديها عليا، قلتها ثانية واحدة! حتفتش ذاتى هنا؟!قدام الناس؟! مفيش غرفة تفتيش؟! بستارة؟! قالت مطلوب تتفتشى قدام الكاميرا.. نهار أسوح، قلت يمكن مفيش أوضة تفتيش، واتفتشت، واكتشفت إن فى غرف تفتيش موجودة وفاضية، روحت سألت الضابط المسئول، وقالي معلش أصل فيه ناس بترفض تتفتش فى الغرفة، هو بمزاجهم؟! طب أنا مارفضتش وأبديت استيائى وفى الآخر اعتذرلى، افتكرت الله يرحمه الأستاذ فؤاد المهندس، احسس واعتذر، إحنا ضايعين مفيش قانون! ليس لها من دون الله كاشف مأساة البلد دى شعبها"

وكانت شاركت داليا هذا العام في السباق الرمضاني بالجزء الثاني من مسلسلها "يوميات زوجة مفروسة أوي" مع خالد سرحان، مروة عبد المنعم، رجاء الجداوي، وسمير غانم.

اقرأ أيضاً

صورة- داليا البحيري تحضر حفل عمرو دياب بـ "كاش مايوه"!

بالصور.. كواليس مسلسل "يوميات زوجه مفروسة أوي" وظهور تؤام داليا البحيري

داليا البحيري برفقه ابنتها قسمت في جلسة تصوير عفوية بمناسبة "عيد الأم"

كلمات متعلقة داليا البحيري

جميع الحقوق محفوظة لمصدر الخبر في الفن وتحت مسؤليتة ونرجوا متابعتنا بأستمرار لمعرفة أخر الأخبار علي مدار الساعة مع تحيات موقع موجز نيوز الأخباري

أخبار متعلقة :